"Kaliteyi Zirveye Taşımak"

DÖVSAN;
her zaman en iyi olanı yapmak, en kaliteli hizmetleri sunmak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak için;
IATF 16949, ISO 9001, ISO 14001 ve ISO 45001 kalite sertifikalarına sahiptir.

DÖVSAN; 1978`den beri edindiği tecrübe ve bilgi birikimi ile Kalite Yönetim Sistemi gereksinimlerini tüm üretim süreçlerinde uygulamaktadır.

» En yüksek kalitede bir ürünün üretimini güvence altına almak için misyonumuz ve vizyonumuz doğrultusunda tüm faaliyetlerimizde Kalite Yönetim Sistemlerimizin ihtiyaçlarına ve bağlı oldukları standartlara uymayı taahhüt ediyoruz.
 
 DÖVSAN, olarak tüm iç ve dış paydaşlarımız (çalışanlarımız, müşterilerimiz ve tedarikçilerimiz vs.) ile birlikte faaliyetlerimizi çağın gerekleri ve entegre yönetim sistemleri ile sürekli iyileştrirerek aşağıda belirtilen çerçevede sürdürmeyi, hedeflemekteyiz.
 
» Müşteri odaklılık; Müşteri memnuniyetini sağlamak ve çalışmalarında her zaman ön planda tutmak,
» Gizlilik; iç ve dış paydaşlarımızın gizlilik gerekleri konusunda tüm tarafları bilgilendirmek, uygulatmak, takip etmek ve sürekli iyileştirmek,
» Liderlik; kalite yönetim sisteminin şartlara uygunluğunu, sürekliliğini ve gelişimini sağlamak, kalite yönetim sistemleri ile iç ve dış paydaşların taleplerini kontrol altına almak, sosyal ve çağdaş bir çalışma benimseyerek faaliyetleini tüm paydaşları ile birlikte sürdürmeyi hedeflemek,
» Performans; İç ve dış paydaşlarımız için, performansı iyileştirmeye yönelik hedefler koymak, aksiyonları planlamak, sonuçları takip etmek gözden geçirmek ve sürekli iyileştirmeye odaklanmak,
» Personelin bağlılığı; çalışanlarımın gelişmini, katılımını, motivasyonunu teşvik eden bir iş ortamı oluşturmak, tüm çalışanları ilgili yasal gereklilikler nezdinde uygun sözleşmeler ile istihdam etkme,
» Proses yaklaşımı; üretim ve hizmetler tam zamanında ve eksiksiz olarak yerine getirmek,
» İyileştirme; gelişimi için sürekli iyileştirmeler yapmak, projeler oluşturmak ve teknolojik gelişmelere uyum sağlamaktadır.
» Kanıt esaslı karar alma; Üretimde müşterive ilgili yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesini sağlamak,
» İletişim; Çalışanlarımı ve ilgili tarafların kalite konusundaki ihtiyaç ve beklentilerinin anlaşılması için gerekli iletişim faaliyetlerini sağlamak,
» İlişki yönetimi; Kalite sistemini iş süreçlerinimize ve stratejilerimize entegre ederek risk ve fırsatlarımızı, acil durumlarımızı belirlemek ve riskleri en aza indirmek için önlemler almak,
 
DÖVSAN, olarak iç, dış paydaşlarımızla (çalışanlarımız, müşterilerimiz ve tedarikçilerimiz vs.) birlikte faaliyetlerimizi çağın gerekleri, dürüstlük ve güven içinde sürdürmeyi hedeflemekteyiz. Toplum bilinci ile üretim tesisimizde tüm iş ortaklarımıza şirket politikamızı sunmakta, öncelikle ilgili yasal yükümlülüklere ve iç, dış paydaşlarımızın beklentilerine ve sosyal standrtlara uygun olarak çalışmalar sağlamaktayız.